onsdag 1. mars 2017

Totalrenovering

Hallå!

Dette innlegget går mest til deg som mot formodning skulle finne på å returnere til bloggen min etter 5-6 år for en leseopplevelse fullspekket med interne vitser fra meg selv til meg selv. Jeg beklager. De gamle innleggene er borte, og nye internvits-rants kommer sannsynligvis ikke. 

Jeg holder nemlig på med videreutdanning for tiden. IKT i læring, for å være eksakt. Der fikk jeg i oppdrag å publisere et blogginnlegg i forbindelse med et arbeidskrav. Jeg hadde særs lite lyst til å blande det inn med den gamle bloggen min, så jeg bestemte meg for å opprette en ny blogg. Etter en intens brainstorming mellom meg og samboeren, kom vi fram til at alle gode ordspill og titler var tatt. Så jeg gikk tilbake til gamlebloggen, og så over de gamle innleggene med et kritisk blikk. Kunne gammelbloggen brukes til det nye formålet likevel? Svaret kom kjapt, kort og konsist - Nei. Neste spørsmål; hadde disse innleggene strengt tatt noe å gjøre på nett lengre? Jeg konkluderte igjen, litt mer motvillig denne gangen - Nei. 

Så nå har alle de gamle innleggene blitt u-publiserte, slik at det kun er jeg som kan se dem når jeg føler for å mimre litt over gamle dager. For jeg må innrømme at det var utrolig koselig å lese gjennom dem igjen. 

Kanskje kommer det nye innlegg etter at arbeidskravet er på plass. Vi får se :)

- Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar